Angrerett og reklamasjon på bilder ved forbrukerkjøp

VILKÅR, BETINGELSER, BETALING, ANGRERETT OG REKLAMASJON PÅ BILDER FRA NETTBUTIKKEN VED FORBRUKERKJØP

Disse betingelsene gjelder ved forbrukerkjøp til private fra nettbutikken vår.

For andre tjenester oppgis betingelsene på forespørsel og før inngåelse av avtale.

Vi tilbyr trygg betaling med Klarna, Vipps, VISA, MasterCard og Apple Pay. Vi får aldri tilgang til dine persondata eller kortdetaljer.

Før du betaler for bildene får du se bildet i lavere oppløsning (ca 800x600 / 0,5mpx). Bildet du ser før kjøp er merket med et vannmerke (logo/tekst). Bildet du kjøper er naturligvis uten vannmerke (helt fritt for logo/tekst). Bildet som vises før kjøp er, med unntak av lavere oppløsning og vannmerke, identisk med bildet du kjøper.

Straks etter bestillingen din vil du motta en automatisk ordrebekreftelse fra oss. Vi ber deg lese ordrebekreftelsen og sørge for at den er i overenstemmelse med din ordre.

Beløpet reserveres ved kjøp og vil trekkes så snart bildet sendes fra oss, normalt 3-7 dager etter bestilling. Alle bilder blir produsert etter bestilling.

Normal leveringstid er 4-10 dager etter bestillingen.

Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at varen er levert til deg. Dette skjer ved at du tar kontakt med oss og oppgir ditt ordrenummer. Vi gir deg instruks om hvordan du kan returnere varen til oss. Beløpet blir tilbakebetalt til din konto så snart bildet er oss i hende uten skader. Du må selv dekke kostnaden for returfrakt.

Returvarer må pakkes forsvarlig. Beskadigede returvarer som mottas byttes eller refunderes ikke hvis skaden er skjedd på grunn av feilaktig eller mangelfull innpakning ved returneringen.

Etter kjøpsloven gis det reklamasjonsrett i 24 måneder på alle varer. Reklamasjonsretten betyr at du som kunde kan klage over feil og mangler ved produktet som er oppstått i opp til 24 måneder etter kjøpet. Det er en forutsetning at disse manglene ikke er oppstått som følge av feilaktig bruk av produktet, eller annen skadeforvoldende atferd. Du må reklamere innen rimelig tid og uten opphold etter at du har konstatert mangelen.

Du kan som forbruker kreve omlevering av varen såfremt reklamasjonen er berettiget, og omleveringen ikke medfører urimelige omkostninger for Luftige Bilder, eller på annen måte er umulig.

Dersom det er noe galt med bildet vil vi naturligvis ordne dette slik at du blir helt fornøyd.

Ved feil eller spørsmål ber vi deg ta kontakt med oss på kontakt@luftigebilder.no raskest mulig slik at vi kan ordne opp.

Blir du likevel ikke fornøyd etter at du har tatt kontakt med oss og vi har forsøkt å hjelpe deg kan du ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

 

Wagelies Luftige Bilder | Org: 924829443 | tel: 95866788 | kontakt@luftigebilder.no